marți, 11 mai 2010

Leapsa :).

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
- Carte: Amurg [Twilight]. De ce? Pentru ca povestea pe care Bella o traieste este unica.
- Film: Freaky friday. De ce? Pentru ca imi doresc o schimbare.
- Cantec: Lucky-Jason Mraz. De ce? Asculta catecul :).

2. Daca ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
- Feminin: Raman la numele meu.
- Mascuin: Eduard.

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an şi de ce?
- America. De ce nu ?

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?
- Neobisnuit ? Am visat-o pe mama mea moarta :). [ se spune ca, persoana pe care o visezi moarta are noroc]

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
- Sunt leoaica. Ar fii ca si acum :).

6. Daca ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana şi de ce ai ales-o?
- Aceasta persoana ar fii prietenul meu cel mai bun. De ce ? Vreau sa inteleg cum poate fii un om asa bun.

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
- Primele ganduri: as crede ca visez. Ce as face ? M-as sinucide.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu